Senarai lawak terbaru


Cerita cipap


Satu hari seorang budak darjah satu memberi tahu ibunya dengan berkata, "tadi adik nampak cipap basah, cipap berair,cipap tembam, pantat sedap dan lubang cipap masa balik dari sekolah". Terkedu ibunya mendengar kata-kata anaknya itu, lantas die bertanya, "adik nampak semua tu di mana?". Anaknya membalas, "ayah jilat cipap cikgu!".
Di benak ibunya "Ini berita panas ni, boleh aku kenakan laki aku, takkan budak ni nak bohong pulak". Ibunya bertanya semula "Cube cakap betul-betul apa yang adik nampak dari A sampai Z". Anaknya pun bercerita, "masa adik balik sekolah tadi, adik nampak ayah peluk cikgu munirah kat dalam bilik sukan, lepas tu cikgu bukak sarung tetek dia",
"Lepas tu?" si ibu tak sabar untuk mendengar cerita selanjutnya. Anaknya menyambung,"ayah terus bukak kain cikgu, dan terus jilat cipap cikgu munirah sampai cipap cikgu berair". Anaknya menyambung lagi, "Cikgu terus kolom konek besar ayah, lama juga kemudian mereka terus buat macam...". Tidak sempat anaknya habis bercakap, si ibu memberhentikan cerita anaknya, dalam hati ibu, "Baik aku suruh cerita masa makan malam nanti, aku nak tengok apa laki aku nak jawab?".

Pada waktu makan malam mereka bertiga makan bersama, si ibu berkata, "tadi adik kata nak cerita sesuatu dengan mak dan ayah, apa die ceritalah...."
Anaknya pun memulakan cerita, "masa adik balik sekolah tadi, adik nampak ayah peluk cikgu munirah kat dalam bilik sukan, lepas tu cikgu bukak sarung tetek dia", Dia menyambung, "ayah terus bukak kain cikgu, dan terus jilat cipap cikgu munirah sampai cipap cikgu berair","Cikgu terus kolom konek besar ayah, lama juga kemudian mereka terus buat macam yang mak buat dengan pakcik Razak masa ayah kerja askar dulu tu.."

Terbeliak mata si ibu, ingat nak kenakan suaminya tapi dia pula yang terkena.

Cerita ini berbaur lucah dan hanya sesuai dibaca oleh golongan dewasa, harap maklum

bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

11 comments:

Anonymous | December 5, 2010 at 9:41 AM

hahhahah..kantoi

Anonymous | April 15, 2011 at 1:13 AM

poen sedap

Anonymous | April 22, 2011 at 11:59 AM

ok jea

Anonymous | July 4, 2011 at 11:13 PM

steady r bdk nie

lizawan | July 11, 2011 at 9:40 AM

Xpatut

Anak Gayong | July 5, 2012 at 8:37 AM

kah kah kah terbaik....

grie joey | July 9, 2012 at 2:15 AM

Hahaha..rasakan si ibu 1-1 seri..

Anonymous | June 23, 2013 at 5:51 PM

cerita trbaek dr ldg

Anonymous | June 24, 2013 at 11:36 PM

inilah keluarga durjana,aku rse anak diorang pun akan jdi cam tu gak nnti ble dh kawen....konek lembu tul la....konek burit pelir cipap pantat cekpik

ALEXIA EDOTZ | April 25, 2014 at 8:13 PM

[-+] Toket Ayam Kampus Solo
[-+] Toket Anak SMA Ngewe
[-+] Nafsu Birahi di Malam Jumat

[-+] Ngentot Rame-rame di Kost
[-+] Ngentot di Kolong Jembatan
[-+] Pesta Sek Bareng Tante Girang

[-+] Cara Merangsang Wanita Dalam Sekejap
[-+] Cara Memuaskan Wanita
[-+] Cara Cepat Dapet Tante Girang

[-+] Bokep SMU Mesum di Kelas
[-+] Bokep SMA Ngentot
[-+] Bokep SMK Ngentot Rame-rame

[-+] ABG Kimcil Ngentot
[-+] Cabe-cabean Hot Ngentot

[-+] Memek Perawan Basah Berlendir
[-+] Foto Toket Gede Ibu Guru
[-+] Bokep Kepala Sekolah vs Anak SMP

[-+] Bokep SMU
[-+] Bokep SMA
[-+] Bokep SMK

[-+] Foto Memek Merah Merona Perawan
[-+] Toket Gede Tante Girang Ngentot
[-+] Memek Bugil Anak Kost Mesum

Lucy Saputri | March 25, 2015 at 11:38 AM

>>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

Klik salah satu yang tidak terblokir
* cerita.malay3gp.com
* ceritalucahteruk.blogspot.com
* www.jawko.com

Post a Comment