Senarai lawak terbaru


Jilat Pantat ketat


Nak "pancut dalam" Ternyata pantat ketat dan biji kelentit isteri Hisyam menyusahkan, hisyam bukan tak suka pantat ketat, tetapi terlalu ketat pun susah juga nak pancut dalam. Setiap hari mereka mandi bogel berdua, maklumlah hisyam belum ade rezeki lagi untuk menimang cahaya mata. Jadi setiap hari mereka boleh berbulan madu. Setiap hari bagaikan pengantin baru bagi hisyam dan isterinya.

Pada suatu hari, sedang dia dan isterinya mandi telanjang bersama-sama, tiba-tiba hisyam terkejut, kerana ada seseorang yang mengetuk pintu rumahnya berkali-kali. Maka dia menyuruh Sally isteri kesayangannya melihat siapa yang datang, Sally terus memakai tuala dan membuka pintu. Oh rupanya kawan Hisyam si Burhan yang datang.

Sally: Ade ape Burhan?

Terbeliak mata Burhan melihat isteri Hisyam yang hanya berkemban.

Burhan: Err... aku nak jumpe kaulah...

Sally: Kenape?

Burhan: Kalau aku bagi kau RM50 nak tak kau bukak tuala kau yang bahagian atas tu?

Sally: Boleh je
Sally terus melondehkan tualanya, terdedahla payudaranya yang cantik mengiurkan Burhan.

Burhan: Aduh cantiknyelah.... Em aku tambah lagi RM50 kau bukak terus tuala kau, aku nak tengok pepek kau boleh?

Sally: Erm boleh je....bukan luak pun....
Sally terus melondehkan kainnya, kali ini nampaklah pepeknya yang berbulu. Menjadikan Burhan menjadi lebih terangsang.

Burhan: Em apa kata aku bagi lagi RM200, kau bagi aku pegang,jilat dan cium pepek kau yang cantik tu, boleh?

Sally berfikir sejenak, dalam hatinya em takpelah, dah dapat RM300 dah oklah tu, kalau dia nak lebih-lebih kang aku tolaklah.
Sally: Em cepatlah, jangan lama-lama tau...Hisyam ade kat dalam tu...
Burhan pun terus memegang, mencium dan menjilat pepek Sally semahu-mahunya...
selepas itu dia terus memberikan RN300 kepada Sally. Burhan terus berlalu pergi dengan perasaan puas. Sally pula kembali bersama suaminya dengan gembira bersama duit RM300.

Hisyam: Siapa yang datang tadi?

Sally: Kawan abang si Burhan...

Hisyam: Owh ye baru abang ingat dia ade janji semalam nak bayar duit hutang dia RM300.Ade dia bagi pada awak?

Sally:Er.....Er.... Ade....ade.....

bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

6 comments:

Anonymous | January 7, 2011 at 1:25 AM

hahaha bayar hutang dapat pantat lagi

Anonymous | January 11, 2011 at 12:44 PM

duplicate.vavi!

Anonymous | April 10, 2012 at 8:38 AM

biar betul . . .

Anonymous | June 6, 2012 at 7:25 AM

Bodoh kau

Anonymous | June 24, 2013 at 11:01 PM

bini cam ni ptut nye ,bagi dia kena rogol ramai2,bru la die insyaf. Najis babi sembelit punya bini.mata duitan btul

Anonymous | June 24, 2013 at 11:11 PM

klau btul lah citer ni.klau aku jdi burhan,aku main je ngan bini hisyam tu.hohohohohohohoh.mati lah die aku kerjakan,biar die cum bebanyak kali hahahahahahahahahahahahah...konek ayam McD.

Post a Comment