Senarai lawak terbaru


Malam


Baca cite ni...yang difwdkan oleh seorang kawan.

Di Sek Ren. Kg. Ketipak Ketipung, seorang guru sedang
mengajar mata pelajarann matematik. Tiap kali dia mengajar
di kelas 4 C, salah seorang anak muridnya asyik meludah dekat
tapak tangan kemudian tu digosok kat kepalanya. Hari-hari guru
ini perhatikan tabiat anak muridnya itu, satu hari dia pun bertanya...

Guru: Atan! datang depan sini.
Atan : Saya datang cikgu.
Guru: Tiap kali saya mengajar, saya lihat awak ludah tapak tangan
kemudian sapu dekat kepala awak, mengapa awak buat
cam tu?
Atan : Saya tak faham matematik cikgu!! Saya buat cam ni
supaya apa yang cikgu ajar senang masuk dalam otak saya.
Guru : Siapa yang ajar Atam cam tu?
Atan : Emak saya cikgu.
Guru : Apa yang emak cakap?
Atan : Cikgu, bila malam saya tidur dgn ayah & mak saya, lampu
semua tutup, saya tidur dibawah dan saya dengar mak
saya cakap dgn ayah saya....
"KALAU SUSAH-SUSAH NAK MASUK, SAPU AJER AIR LUDAH
TANG KEPALA TU..BARULAH SENANG MASUK!!.."

Guru : ?????????.....

bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

0 comments:

Post a Comment