Senarai lawak terbaru


menjilat kelentit ustazah


Awek yang suke buat 3gp skandal, mempunyai skandal seks dengan bossnya, dia banyak menghasilkan 3gp skandal melayu bersama teman - temannya. Tajuk video yang dihasilkan seperti, awek cun, awek bogel, awek 3gp, cipap awek aku, awek gersang dan kelentit ustazah serta banyak lagi. Pada suatu hari, dia menjalankan aktiviti 3gp skandal seperti biasa dengan bossnya.

Boss tempat dia bekerja memang sudah lama mempunyai hubungan sulit dengan setiausahanya itu. Pada hari itu, selesai waktu pejabat, awek tadi dan boss terus pulang ke rumah setiausahanya itu, untuk merakamkan adengan menjilat cipap yang telah dirancangkan sekian lama.

Mereka bercadang untuk mengguna tajuk 'menjilat kelentit ustazah 2' sebagai tajuk 3gp skandal yang baru ini. Si boss asyik menjilat kelentit setiausaha itu sambil setiausahanya merakam perbuatan bossnya. Setelah beberapa jam menjilat, si boss tertidur dengan lidahnya masih di dalam lubang pepek setiausahanya. Setiausahanya juga tertidur dalam kesedapan.

Apabila mereka tersedar, jam sudah menunjukkan 8 malam. Lintang pukang mereka menyarung kembali pakaian. Dalam benak si boss, pasti isterinya akan bertanya ke mana dia pergi.. Dia lantas menyuruh setiausahanya mengambil kasutnya keluar, kemudian setiausahanya mengotorkan kasut itu dengan rumput dan sedikit lumpur.

Kemudian si boss menyarung kembali kasutnya yang kotor itu, boss itu segera pulang ke rumah.

Di rumah, isterinya si boss sedang menunggu di muka pintu dengan muka yang sangat marah...

"ke mana abang pergi hah? Malam baru ingat nak balik nak mampos ke apa?.

"Sebenarnya Abang tak mahu berbohong yang, er.. er.. sebenarnya abang dah lama ada hubungan sulit dengan setiausaha abang. Abang ke rumahnya tadi, kami buat 3gp skandal kami yang baru. Kerana terlalu letih, kami tertidur sehingga malam, lidah abang ni pun masih dalam lubang pepek dia masa abang sedar tadi" jelas boss itu, menceritakan hal yang sebenarnya.

Si isteri memandang dari atas ke bawah, kemudian dia terpandang kasut suaminya yang kotor.

"Bohong... ni mesti abang pergi main golf la kan?"

Si isteri terus masuk ke dalam, manakala suami tersenyum kerana rancangannya telah berjaya.. he he he..
bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

14 comments:

wanz_nazira | November 19, 2010 at 11:57 PM

pergh....mmg mantap.!!
bijak btoi si boss tu..
bleh pkai gak taktik ni....

Anonymous | November 26, 2010 at 12:22 AM

nak try! haha

Anonymous | November 28, 2010 at 7:29 AM

ni sial punye citer ni..bodoh!

Anonymous | November 29, 2010 at 1:48 AM

lebih punyo boss...

Anonymous | December 10, 2010 at 12:34 AM

bongggok!!!

Anonymous | January 11, 2011 at 12:41 PM

vavi!

Anonymous | January 31, 2011 at 6:05 PM

ni jenis bini lurus bendul ni

Anonymous | February 7, 2011 at 7:35 PM

gilos punye bos...

Anonymous | March 9, 2011 at 12:00 AM

bos seme bodoh dgn org yang wk crte ni

Anonymous | March 18, 2011 at 8:36 PM

laki borek bini rintik dua2 bongok

Anonymous | March 24, 2011 at 8:50 PM

bodoh outmeyta

Anonymous | August 18, 2011 at 1:18 AM

janji lidah nyaman..hahaha

Anonymous | October 25, 2011 at 4:22 AM

bari2

sesedap rase | April 17, 2012 at 1:30 AM

wakakaka.....hantu betul

Post a Comment