Senarai lawak terbaru


Roomate gila



Bengang dengan roommate? Tak tahu apa nak buat? GEt ready for the payback time...

1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate anda nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg anda & pegi tidor.

2. Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati" horee...kau dah balik". Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya dia "Sepatutnya kau dah blah dah skrg"

3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 " Tolong, kat mana aku berada ni?" dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.

4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata "Dah merebak... dah merebak!"

5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari. Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap "Aku tak boleh hidup sebilik dengan kau lagi" sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgn kuat...Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.

6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate anda sambil berkata "Tak lama lagi...tak lama lagi..."

7. Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, "Siot betul, kalah lagi"

8. Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar, bangun dan menjerit dgn kuat "Horee...!". bukak lampu semula.

9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap "Selamat Datang ke McDonald. Boleh saya ambil pesanan anda..." Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata "Eh, kau rupanya..."

10. Kata kat roommate "Ada pesanan penting untuk kau". Lepas tu buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu. Kemudian, cakap "Eh...aku dah ingat". Lepas tu pengsan balik.

12. Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigi dengan betul.

13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate anda.

14. Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu opera sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.

15. Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekali sambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah tengok wayang.

16. Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh dinding bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalu sampai deodoran tu habis.

17. Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk beri makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambut sebelum dia beri persetujuan kpd kau.

18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata "Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la...Macam teknik rebonding...". Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.

19. Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastu panggil member dlm 10 bace yasin ramai2.
bile rumet jage pakat2 buat x nmpk ape2.

20. Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam kafan (siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia. Mesti dia terkujat sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.

bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

7 comments:

jepp | October 5, 2010 at 9:29 AM

boleh tahan r idea nie...t aku nak try..bersedia kau roomate aka fareez

ladyelena | December 10, 2010 at 7:09 PM

cacat!

ladyelena | December 10, 2010 at 7:10 PM

kau x senaraikan pun...aku dah buat dah bende nie..hahaha

Anonymous | December 16, 2010 at 8:59 PM

saya copy pic katak awak...comel laa...hehehe...

Anonymous | June 26, 2013 at 6:53 PM

lawak giler kow ni, skit prut aku gelak sakan.hahahahahahahahahahahahahahha

Zei Fhend | July 2, 2014 at 4:09 PM

-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------

vidio bokep mesum terbaru bulan ini di www.bokep69.net

http://bokep69.net/vidio-bokep-mesum-streaming-abg-15-thn/
http://bokep69.net/pelecehan-gadis-smp/
http://bokep69.net/jilbab-ngentot-terbaru-smp-13-thn/
http://bokep69.net/bokep-streaming-perkosaan-di-bawah-umur/
http://bokep69.net/nenek-nenek-cabuli-abg-15-thn/
http://bokep69.net/eksekusi-perawan-di-tengah-sawah/
http://bokep69.net/anak-sd-baru-belajar-ngentot/
http://bokep69.net/skandal-ngentot-guru-smp-dengan-murid-nya/
http://bokep69.net/bokep-mesum-anak-sma-menggemparkan-sekolah/
http://bokep69.net/kepala-sekolah-cabuli-10-orang-siswi-smp/
http://bokep69.net/anak-smp-ngentot-muncrat-di-mulut/
http://bokep69.net/siswi-smp-dipaksa-telan-sperma-pacarnya/
http://bokep69.net/jilbab-mesum-di-samping-rumah-kepergok-bapaknya/
http://bokep69.net/anak-sd-belajar-jilat-kontol/

salam bokepers www.bokep69.net
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------

sherlina karina | May 16, 2015 at 10:38 PM

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment