Senarai lawak terbaru


Kisah tak bayar bil TNB



Suatu hari di sebuah rumah pasangan yang baru 4 bulan mendirikan rumah tangga, si isteri berbisik kepada suaminyanya tentang keadaan dirinya yang sudah 2 bulan lewat dari kedatangan haid.

Isteri: Abang, I dah 2 bulan lewat tau? I rasa I dah mengandunglah.
Suami: Betul ke? tapi kita kena pastikan betul-betul dulu, takut sebab lain.
Isteri: Iyelah sayang, Nanti kita check Doktor dulu ye, buat masa ni jangan cerita dengan siapa-siapa dulu. Kita mesti rahsiakan perkara ni!
Suami: Ok sayang, besok abang bawak sayang pergi klinik.

Maka mereka berpakat untuk merahsiakan perkara itu daripada pengetahuan orang lain. Petang itu datang seorang pegawai TNB ke rumah pasangan itu kerana terdapat tunggakan bil elektrik. Pegawai itu bertemu dengan si Isteri memandangkan suami tiada di rumah,

Pegawai TNB: Salam, ini rumah Encik Jonet ke?
Isteri: Ya saya, kenapa ye cik?
Pegawai TNB: Dalam rekod kami ni puan dah 2 bulan lewat, saya dah tak boleh tunggu lagi. Nanti bos saya marah.

Kerana tersangka pegawai itu bercakap mengenai periodnya yang sudah 2 bulan lewat, si isteri mengherdik pegawai TNB itu.

Isteri: Apa?!! Saya dah 2 bulan lewat pun awak tau?!! Macam mana awak boleh tau?!!
Pegawai TNB: Biasalah puan, sekarang ni zaman internet, semua benda kita boleh check online dalam internet!
Isteri: Melampau betul lah korang ni!! Nanti saya beritahu suami saya.
Pegawai TNB: (Pening) Relek puan, puan ni baru lewat 2 bulan, ada yg lagi teruk, lewat 5-6 bulan Kalau begitu saya pulang dulu puan...

Si isteri yg terperanjat beruk dengan kenyataan pegawai itu, lalu pegawai TNB tu pun beredar dari situ...

Esoknya si suami (Jonet) terus mengambil cuti dan pergi ke pejabat TNB yang berdekatan dengan perasaan marah. Tanpa mempedulikan ramai pekerja dan pelanggan di pejabat TNB itu, Si suami terus mengherdik semua yang ada di situ!

Jonet: Korang ni buat kerja apa hah?!! Isteri aku lewat 2 bulan pun korang masukkan dalam internet! Bisnes apa korang buat ni? Nak kena saman ke?!!

Kebetulan pegawai TNB yang datang ke rumahnya semalam ada di situ, dia cuba menenangkan Jonet.

Pegawai TNB: Sabar encik Jonet, sabar... jangan kecoh-kecoh, perkara ni boleh settle, jangan marah-marah. Beginilah, encik bayar jelah habis cerita...
Jonet: Apa?!! ko nak aku bayar kau pulak?!! Jangan harap!! Blah lah!!
Pegawai TNB: Kalau macam tu kami terpaksalah potong encik punya...

Belum sempat pegawai itu menghabiskan ayat Si Jonet terus mengherdik!

Jonet: Amboi banyak cantik! Aku taknak bayar ko nak potong aku punya pulak? Habis bini aku kat rumah nak pakai apa?!!
Pegawai TNB: Taknak bayar Pakai LILIN ler...





KaTaK: Macam ini punya orang pun ada ke? Keh keh keh...
JanGaN lupe Komen ye?

16 comments:

F@i3uL | September 30, 2010 at 9:00 PM

lawak bagus.... hahahaha...

asrin | October 13, 2010 at 8:46 AM

hahaha. .mantap!

Anonymous | October 17, 2010 at 7:10 AM

lawak giler...hihihi:-)

Anonymous | October 24, 2010 at 7:08 PM

haha..........

Anonymous | December 5, 2010 at 9:32 AM

ekeke

Anonymous | December 13, 2010 at 5:44 PM

aduh...
pecah perut aku pg2 ni..
tq..

Anonymous | January 7, 2011 at 1:34 AM

hahahaaaa lawakkkkkkk

Anonymous | April 19, 2011 at 8:59 AM

Buduh nyer la hai manusia dua org nih.. kih3

Anonymous | August 24, 2011 at 6:37 AM

BANGANG

Anonymous | March 10, 2012 at 6:25 PM

haram jadah............ter baik

sesedap rase | April 17, 2012 at 1:16 AM

terbaekk thok...ilang bosan dok ofis..wakakaka

sesedap rase | April 17, 2012 at 1:16 AM

terbaekk thok...ilang bosan dok ofis..wakakaka

Sesumpah | April 27, 2013 at 9:34 PM

Kelakar pusat aku .

ALEXIA EDOTZ | April 25, 2014 at 8:14 PM

[-+] Toket Ayam Kampus Solo
[-+] Toket Anak SMA Ngewe
[-+] Nafsu Birahi di Malam Jumat

[-+] Ngentot Rame-rame di Kost
[-+] Ngentot di Kolong Jembatan
[-+] Pesta Sek Bareng Tante Girang

[-+] Cara Merangsang Wanita Dalam Sekejap
[-+] Cara Memuaskan Wanita
[-+] Cara Cepat Dapet Tante Girang

[-+] Bokep SMU Mesum di Kelas
[-+] Bokep SMA Ngentot
[-+] Bokep SMK Ngentot Rame-rame

[-+] ABG Kimcil Ngentot
[-+] Cabe-cabean Hot Ngentot

[-+] Memek Perawan Basah Berlendir
[-+] Foto Toket Gede Ibu Guru
[-+] Bokep Kepala Sekolah vs Anak SMP

[-+] Bokep SMU
[-+] Bokep SMA
[-+] Bokep SMK

[-+] Foto Memek Merah Merona Perawan
[-+] Toket Gede Tante Girang Ngentot
[-+] Memek Bugil Anak Kost Mesum




















































































































































































Zei Fhend | July 2, 2014 at 4:09 PM

-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------

vidio bokep mesum terbaru bulan ini di www.bokep69.net

http://bokep69.net/vidio-bokep-mesum-streaming-abg-15-thn/
http://bokep69.net/pelecehan-gadis-smp/
http://bokep69.net/jilbab-ngentot-terbaru-smp-13-thn/
http://bokep69.net/bokep-streaming-perkosaan-di-bawah-umur/
http://bokep69.net/nenek-nenek-cabuli-abg-15-thn/
http://bokep69.net/eksekusi-perawan-di-tengah-sawah/
http://bokep69.net/anak-sd-baru-belajar-ngentot/
http://bokep69.net/skandal-ngentot-guru-smp-dengan-murid-nya/
http://bokep69.net/bokep-mesum-anak-sma-menggemparkan-sekolah/
http://bokep69.net/kepala-sekolah-cabuli-10-orang-siswi-smp/
http://bokep69.net/anak-smp-ngentot-muncrat-di-mulut/
http://bokep69.net/siswi-smp-dipaksa-telan-sperma-pacarnya/
http://bokep69.net/jilbab-mesum-di-samping-rumah-kepergok-bapaknya/
http://bokep69.net/anak-sd-belajar-jilat-kontol/

salam bokepers www.bokep69.net
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
-----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------

sherlina karina | May 16, 2015 at 10:37 PM

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment