Senarai lawak terbaru


kucing persia

Aku seekor kucing persia, kucing persia seperti aku suka berjalan-jalan, aku sebenarnya sama sahaja dengan kucing persia yang lain yang juga suka berjalan-jalan. Pada suatu hari aku berjalan-jalan di tepi sebuah rumah..tiba-tiba aku ternampak seekor burung yg agak pelik..sepertinya burung itu seakan-akan mengejek aku..bukan main kepalang burung itu mengejek aku..

Malah seperti berkali-kali dia mngejek aku..dengan keadaannya yg cuba menjelir-jelirkan lidahnye kepada aku dengan rupanya yang berambut afro..aku hilang kewarasan aku hilang pertimbangan..lalu cuba mendekatinye..tetapi burung ini seakan-akan berani dan tidak mahu terbang..lalu aku mngambil langkah untuk menerkam..tanpa membuang masa..aku menerkam burung itu..lantas kedengaran jeritan dari seorang lelaki meng "aduh" kn sesuatu..sepertinya aku tersalah burung...

Tapi aku tidak mengendahkn jeritan itu yg aku tahu aku cakar cukup-cukup burung itu sampai lonyai..tiba-tiba aku diketuk dengan penyapu oleh seseorang...lalu aku melepaskn gigitan dan terus berlari sekuat hati utk menyelamatkn diri..apa yg aku tahu burung tu sudah berlumuran darah..dah lunyai.. hahaha puas hati aku.. dapat menggigit burung tuan aku....




Lain kali kalau ade peluang aku nak terkam lagi burung tuan aku keh keh keh...



bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

0 comments:

Post a Comment