Senarai lawak terbaru


Seluar dalam awek ku

Aku betul-betul marah hari ni semata-mata kerana seluar dalam awek ku, mahu sahaja semua orang di kampung ini aku bagi pelempang kat pinggang. Seluar dalam awek aku ni lah peneman aku semasa aku kerinduan. Seluar dalam awek ku inilah juga tempat aku bermanja. Hari ni aku tengok seluar dalam tu dah tak ada lagi. Siapa tak hangin?!

Hari ni sahaja dah lima orang pensan kena penangan aku. Ketua kampung aku yang selalu main depan rumah aku pun dah pensan aku hempap dengan pintu jamban atuk aku. Petang tadi masa dalam perjalanan nak pergi curik duit masjid, pak imam kampung aku berlari-lari bogel sebab aku masukkan ular dalam kain dia. Hidup aku jadi tak menentu kerana seluar dalam awek aku ni. Siapalah yang curik agaknya?

Anak jiran aku si Boboy, yang baru dilahirkan semalam pun aku dah upah dia untuk jadi perisik aku. Aku memang suka upah bayi yang baru lahir bekerja dengan aku sebab bayi ni belum kenal dunia, jadi dia tak pandai menipu. Dari sumber perisik upahan aku si boboy ni, spender awek aku ni masih berada di sekitar kampung ni lagi. Ade lembaga yang dah ambik spender ni. Hish ini tak boleh jadi ni!! Ini satu konspirasi jahat yang sengaja dibuat untuk menjatuhkan aku ni...

Malam tu aku terus pergi ke sebuah rumah yang dikatakan oleh si Boboy perisik bangsat yang aku upah secara khusus untuk 'misi spender' ini. Aku mulakan dengan mengintip rumah tersebut dari bahagian jamban. Kemudian aku ternampak seketul taik manusia dengan berat kira-kira 3.4 Kg terapung-apung di dalam tangki di jamban tersebut. Dari segi rupa, warna dan baunya sebijik macam taik kepunyaan aku.

Ah sudah!! Aku dah kena kencing dengan perisik bangsat aku si Boboy tuh. Ini rumah aku!! Cilaka punya perisik! Baru lahir dah pandai bohong!

Em tapi aku berpuas hati juga dengan perkhidmatan Boboy kerana maklumat dia telah banyak membantu aku menemui semula spender awek aku. Sungguh aku tak sangka kan jadi begini. Rupa-rupanya lembaga ni yang rembat!! Hampeh!! Sedap je dia terbongkang dengan spender awek aku.....



















bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

6 comments:

Anonymous | October 28, 2010 at 9:13 AM

cerita ape lu tulis macam taik je!

Anonymous | December 5, 2010 at 9:57 AM

tau takpe

Anonymous | December 10, 2010 at 12:30 AM

xlawak lgsg

Anonymous | November 5, 2013 at 6:45 AM

ko ngn taik ko sama busuk

Anonymous | October 16, 2014 at 7:04 PM

Hahaha...cbe lgi bwt yg terbaek..

Haikal dr perak.. | April 7, 2015 at 9:33 AM

Stupid punya story ..

Post a Comment