Senarai lawak terbaru


Video Rogol Ustazah


Dari dahulu lagi jamil bayangkan kalaulah boleh rogol ustazah di sekolah tempat dia bekerja sebagai guru, pastinya tajuk "video rogol ustazah" akan dia letakkan pada 3gp nya itu. "Tapi nak rogol ustazah bukannya suatu perkara yang mudah" fikirnya di dalam hati. Dia terus mngelamun nak jilat pepek ustazah, Pasti ustazah akan kata "batang besar sedap". Apakan daya itu semua hanyalah angan-angannya sahaja.

Tiba-tiba Jamil tersentak mendengar jeritan suara isterinya merengek-rengek seperti sedang dikerjakan oleh seseorang. Jamil bergegas naik ke atas. Dia lihat isterinya sedang bertelanjang bulat di atas katil. Jamil bergegas mendapatkan isterinya. "Kenapa ni sayangku?" Tanya Jamil kepada isteri kesayangannya."Abang sayang sakit jantung" kata isterinya. Mendengar isterinya sedang sakit jantung, jamil terus bergegas turun untuk menelefon Doktor.

Tiba-tiba anak Jamil yang kecil baru pulang dari sekolah tadika berlari-lari keluar arahnya dari bilik isteri Jamil. "Ayah-ayah, Pakcik Hassan ade kat bawah katil ibu tak pakai seluar!", mendengar kata anaknya itu, naik berang Jamil, dia terus naik ke atas dan menarik Hassan dari bawah katil isterinya, Hassan benar-benar tidak memakai seluar. Jamil memarahi Hassan "Sanggup ko bukan seluar untuk takutkan anak aku ye Hassan? ko tak nampak ke isteri aku tengah sakit jantung nih?"

Hasaan meminta maaf kepada Jamil dan berjanji tidak akan menakut-nakutkan anak jamil lagi. Kemudian Hassan pun pulang.


---TAMAT---

bebolakatak.blogspot.com
JanGaN lupe Komen ye?

6 comments:

Anonymous | November 25, 2010 at 12:39 AM

bangap

Anonymous | December 5, 2010 at 10:08 AM

hahhaha..babi

emoboy | December 7, 2010 at 12:09 AM

bangang

Anonymous | January 24, 2011 at 1:55 AM

bodo..

aq | February 18, 2011 at 4:18 PM

lawakkkkk...wekk

Anonymous | June 24, 2013 at 11:16 PM

cian kat hasan,sbb x dpt nak cum dlam burik bini jamil tu..hahahaha

Post a Comment