Senarai lawak terbaru


Surat dari Arwah perokok tegar



Nama saye dulu Din(bukan name sebenar), saye mati ni sebab rokok. Tadi saye tulis warkah ini khas untuk anak-anak nage sekalian. Saye mule merokok ketika usia 12 dan mati sebab rokok pada usia 24. Dulu, sayeanak nage part time je, lebih kurang 2 batang sehari, tapi lepas 2tahun berkecimpung secara aktif, saye menjadi pro dan mula menelan 5batang rokok sejam dan memenangi anugerah perokok pantas sedunia denganrekod 1.779 batang seminit.

Selain itu, saye juga memenangi anugerah gudang garam tahun 1999 dan anugerah dunhill 2001 untuk pembelian rokok terbanyak dalam masa 12 jam. Pada tahun 2002, saye mendapat tempat kedua anugerah mild seven untuk asap paling tebal.

Namun,pada tahun 2004, saye menemui ajal dalam acara marathon sambil mengasap bandar KL anjuran malboro, tetapi saya dilanggar trak pengangkut lucky strike yang datang dari batu pahat menuju ke baling. Disebabkan oleh kesan pelanggaran yang kuat hingga memecahkan kepala, paru-paru,jantung, dan otak saye, saye mati di tempat kejadian. Jadi, nasihat saye, jangan merokok sambil berlari, sekian.



Yang benar,

din nage

JanGaN lupe Komen ye?